BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 4, 2009

advent 9

Aku mase ni dah sampai kat matrik Changlun, Kedah. Aku time tu b0le lak pakai baju T-shirt ngan seluar jeans untuk gerak ke kelas walaupun peraturan dah menyatakan yang pakaian untuk lelaki semasa di kelas adalah kemeja lengan panjang dengan seluar slack. Ke kelas, aku hanya bawa file kertas, tapi aku pun tak tau benda apa yang aku bawa, and yang takleh tahan, pergi ke tutorial tanpa membawa apa2 alat tulis. Blank macam tu je, kirenya aku ni hati kering gak la. Aku pergi ke koperasi untuk beli sebatang pensel, tapi tiada. Hanya pen saja yang terjual.
"Bang, takkan takde pensel kot?"
"Kau nak gak ke? Kau tulis name, nanti aku order(?)"
Pelik, nak beli pensel pun kene order dari pembekal. Kemudian, aku rushing gi kelas. Siyes, sebijik macam bangunan lama ngan cat yg terkopak, pagar pun style lame je, berkarat. Aku naik ke kelas, lebih kurang macam kelas kat SJI pulak sambil dlm hati "alamak, ni ke matrik? nyesal mintak..." :P

0 comments: